.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد شهردارساري از پيمانكاران آب وفاضلاب مازندران

شهردار ساري از كنده‌كاريهاي پيمانكاران شركت آب و فاضلاب مازندران در عمليات اجرايي طرح فاضلاب در خيابانهاي اصلي و فرعي اين شهر انتقاد كرد.

"سيد علي حجازي" به ايرنا گفت: متاسفانه كنده‌كاريهاي شركت آب و فاضلاب استان مشكلات زيادي را براي شهروندان ساروي ايجاد كرده و در بسياري از موارد به تعهدات مورد نظر در زمينه ترميم كنده‌كاريها عمل نشده است.

وي افزود: ما شاهد كنده‌كاريها بدون حساب و كتاب و نظارت و دقت كافي در ساري هستيم، همچنين اين عمليات از كيفيت لازم برخوردار نيست و درترميم كنده كاريها نيز اقدام لازم صورت نمي‌گيرد و در اغلب موارد كار ترميم با تاخير حتي تا ‪ ۵۰‬روزه همراه است.

وي تصريح كرد: به همين دليل و به درخواست مردم از ادامه كار پيمانكاران آب و فاضلاب جلوگيري شد.

حجازي افزود: در پي توقف فعاليت پيمانكاران، شركت آب و فاضلاب استان براي كسب مجوز به استاندار متوسل شد كه با دخالت استاندار يك فرصت ‪۲۰‬ روزه براي ترميم كنده‌كاربها داده شده است.

شهردار ساري در ادامه با اشاره به مشكلات موجود شهري از مسوولان سابق شهرداري و شوراي شهر انتقاد كرد و قراردادهاي منعقده قبلي با شركت آب و فاضلاب مازندران را كارشناسانه ندانست.

وي تصريح كرد كه شهرداري نظارت دقيق بر عملكرد ترميم كنده كاريها خواهد داشت و اگر تخلفي مشاهده شود قاطعانه با آن برخورد خواهد شد.

حجازي وضعيت ترميم كنده‌كاريهاي پيمانكاران سازمان را بسيار ضعيف خواند و گفت: شاهد تخريب خيابانها هستيم و بايد در بعضي از خيابانهاي اصلي شهر براي رفع اين مشكلات عمليات روكش اسفالت كامل صورت گيرد.

شهردار ساري انتقاد به شهرداري در اين زمينه را ناوارد دانست و گفت:
شهروندان ساروي بايد بدانند شركت آب و فاضلاب استان بخوبي به تعهداتش عمل نكرده و همه انتقادات معطوف به اين سازمان است.

وي گفت : استاندار مازندران خواستار تسريع در حل مشكلات شهر و شتاب مناسب با كيفيت عالي در كنده‌كاريها و ترميم آنها توسط شركت آب و فاضلاب مازندران شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.815 seconds.